Pogosta vprašanja in odgovori.

Kaj je glavna prednost viličarja Innolift?
Prilagodljivost. Viličar združuje paletnik in nakladalno ploščad, dvižno rampo, montirano na vaše vozilo, v eno napravo, ki jo uporabljate za naklad in razklad tovora na dostavno vozilo, kombi ali tovornjak. Innolift na vozilo ni pritrjen, zato ga lahko uporabljate na več vozilih, na prikolicah in v skladišču.

Je za Innolift potrebno katerokoli dovoljenje za uporabo?
Ne, Innolift uporabljate prosto. Ne potrebujete homologacije za vozilo, A-testa ali izpita za viličar. Le za modele, ki dvignejo nad 100 cm višine, je potreben opravljen periodični pregled in izdano obratovalno dovoljenje. To pa za vas ob nakupu brezplačno opravimo že mi.

Ali Innolift odvzame veliko nosilnosti vozilu?
Ne, to je ena od prednosti viličarja Innolift. Lastna teža je odvisna od modela, od 175 kg do 195 kg. To je manj kot znaša skupna teža, če je na vaše vozilo montirana nakladalna ploščad ali dvižna rampa enake nosilnosti tovora, skupaj s paletnikom (ki ga potrebujete za premik palete). Kadar potrebujete popolnoma prazno vozilo, Innolift pustite v skladišču in vaše dostavno vozilo ima ponovno vso možno razpoložljivo nosilnost. Kadar kupite novo dostavno vozilo, Innolift preprosto prestavite nanj. Brez stroškov montaže.

Ali Innolift odvzame veliko prostora v kombiju?
Ne, Innolift je v vozilu parkiran pod paleto, ohišje viličarja meri v globino 35 cm, Euro paleta v dolžino pa 120 cm. To je skupno 155 cm. Innolift torej lahko s paleto (po dolžini) naložite pri stranskih vratih in jih zaprete.

V čem se Innolift razlikuje od navadnega paletnega viličarja?
Glavna razlika je v pomičnih podpornih nogah, le – te se pomaknejo ven, da se viličar lahko s pomočjo dvosmernega dvižnega sistema sam dvigne na vozilo. Tako ga lahko odpeljete s seboj in pri strankah, kjer nimate možnosti razklada težjega tovora, sami razložite težak tovor – brez čakanja in najemanja viličarjev ali celo plačevanja dodatnih ljudi za pomoč pri razkladu.

Ali je vzdrževanje Innolifta drago?
Vzdrževanje Innolifta je izredno ugodno. Po potrebi oziroma v treh do petih letih, se zamenja manj kot dva litra hidravličnega olja. Gumijaste blokade se zamenja, ko opazite, da je guma obrabljena (odvisno od načina uporabe). Akumulator se zamenja, ko opazite, da se Innolift izprazni prehitro. Innolift je izdelan na Finskem, merilo kvalitete je tam izrednega pomena.

Ali je zamenjava baterije draga?
Ni, to je še ena od prednosti Innolifta: vgrajen ima klasičen 44 Ah 12V Excide Excell akumulator, ki ga sicer uporabljamo tudi v večini mestnih vozil.

Za koliko časa uporabe zadošča napolnjena baterija?
Odvisno od modela in teže tovora, okvirno zadošča za dvajset do trideset dvigov/spustov.

Kakšen motor uporablja Innolift za dvig in spust tovora?
Za to je poskrbelo slovensko podjetje Mahle d.o.o., ki podjetju Frendix Oy na Finsko dobavlja 0,8 kW električne motorje, izdelane v Sloveniji. V primerjavi z električnimi motorji v starejših modelih Innolift, so novi motorji sedaj mnogo tišji in energijsko varčnejši, zato je tudi poraba električne energije manjša, posledično pa imate vi na voljo več dvigov/spustov tovora.

Je potrebno Innolift v vozilu pričvrstiti?
Načeloma to ni potrebno, saj se Innolift v vozilu dvigne s koles na vilice in je v tovornem prostoru nepremičen – to velja kadar je parkiran pod paleto ali brez palete. Seveda pa od viška ne boli glava, še posebej v primeru hitre vožnje po ovinkastih cestah.

Naš kombi ima zadaj stopnico, je to ovira?
Nekateri kombiji imajo zunaj dodatno stopnico za lažji dostop v tovorni prostor, večina tudi znotraj pri stranskih drsnih vratih. V takšnem primeru se izdela preprosto, snemljivo aluminijasto podlago po meri. Le-ta se nasloni na stopnico, Innolift pa se zapelje dovolj ven – mimo stopnice ali kljuke za priklop prikolice. Kadar se ob spuščanju Innolift vseeno dotakne odbijača ali stopnice, ima na podpornih nogah sprednja kolesa dovolj izbočena, da se od ovire odrine in nadaljuje spust s kombija.

Ali z Innolift lahko zapeljemo tudi v notranje prostore?
Da, Innolift se pelje na kakovostnih nemških kolesih Blickle, tekalna površina je na vseh štirih kolesih poliuretan. S temi kolesi ne boste poškodovali notranjih talnih oblog. Mirno lahko zapeljete na parket v trgovine, Innolift ne bo pustil nobenih sledi. Hkrati je poliuretan optimalen za gladko in tiho vožnjo po vseh trdnih površinah, tudi tresljajev ni kot je to značilno za poceni plastična kolesa.

Moramo pri delu z Innoliftom na kaj paziti?
Innolift je v osnovi paletni viličar, ki tovor dviguje v višino, zato so tukaj prisotna pravila fizike. Z Innoliftom morate delati na ravni in trdni površini, izogibajte se dvigovanju težkih tovorov na klančinah. Toleranca naklona je 5° pri polni obremenitvi in najvišjemu dvigu. Lažji kot je tovor in nižje kot je vaše tovorno, dostavno vozilo, več naklona boste lahko tolerirali. Vendar pa je delo z vsemi viličarji najbolj varno na ravnem terenu.

Ali bo Innolift padel s kombija, če ga nalagamo na vozilo brez palete na vilicah?
Ne, Innolift vam ne bo padel s kombija, saj ima v vilicah uteži, ki ga tudi brez tovora na vilicah, zanesljivo držijo v vozilu.

Ali se lahko Innolift nekontrolirano zapelje iz vozila ob razkladanju?
Ne, Innolift ima na podpornih nogah vgrajene gumijaste blokade, ki skrbijo, da se Innolift zaustavi na robu vozila, ko s koles zapelje na blokade. Tako ob normalni uporabi ni možno, da bi Innolift zdrsel čez rob vozila in padel ven.

Kaj pridobimo z nakupom Innolifta?
Dostavo bo opravila le ena oseba in razložila tovor pri strankah, brez najemanja in čakanja viličarjev. Zelo hitro si lahko izračunate prihranek, ker vam ne bo potrebno plačevati npr. štirih oseb, da vam bodo pomagale razložiti 300 kg tovor – Innolift upravlja ena oseba in tako dvigne 600 kg.

Na vozilu imate le eno napravo za ravnanje s tovorom. Nakladalna ploščad, dvižna rampa in podobne možnosti so vselej montirane na vozilo, hkrati potrebujete za pomik palet še paletnik; medtem ko en Innolift uporabljate na različnih vozilih, na prikolicah, ga pustite v skladišču – torej maksimalna možna prilagodljivost.

Innolift je originalen proizvod, s številko patenta EP 0 553 086 B1. Proizveden je na Finskem v podjetju Frendix Oy. Uporabljene so izključno preverjene, kakovostne komponente, med drugim tudi slovenski električni motor iz podjetja Mahle.

Kjerkoli na terenu se boste pojavili z Innoliftom, boste zagotovo poželi val pozornosti in občudovanja nad vašo rešitvijo za hiter in optimalen razklad tovora. S tem okolici sporočate, da ste napredno podjetje, ki vlaga v razvoj in kakovost delovnih pogojev vaših zaposlenih.

Viličar v kombiju
Samonakladalni viličar Innolift
innolift keson kombi
innolift kombi furgon
innolift kombi dostavno vozilo
naklad kombi furgon dostavno vozilo